Publicitate Online
Internetul creste intr-un ritm mult mai rapid decat cel inregistrat vreodata de televiziune sau radio si probabil ca nu va slabi ritmul in viitor. De altfel, Internetul a devenit un mijloc de comunicare indispensanbil, accesibil si la indemana, in care din ce in ce mai multi oameni descopera multitudinea si varietatea modalitatilor de utilizare ale acestei retele globale. De aceea, viitorul publicitatii este reprezentat de publicitatea pe Internet
O campanie de publicitate online poate avea obiective foarte specifice. Cu ajutorul ei, se poate obtine notorietate (pentru un brand, produs, oferta, serviciu, etc); relationarea cu clientii (spre exemplu, se poate sa fie oferit un serviciu online gratuit pentru a dezvolta o relatie pe termen lung cu publicul tinta), sales leads (prin intermediul carora utilizatorul poate fi adus la punctul de vanzare offline sau chiar online, daca produsul se vinde printr-un magazin virtual); se pot colecta date despre utilizatori si se poate obtine un continut generat de consumatori.
Pentru cei care stiu sa foloseasca internetul, acest mijloc de comunicare prezinta avantaje nebanuite. Dintre acestea, interactivitatea este cel mai evident, internetul fiind totodata singurul canal care permite acest mod de comunicare.
Costul unei campanii pe internet este mult mai redus decat in cazul celorlalte mijloace de publicitate. De asemena, acest mediu de comunicare ofera posibilitati creative vaste, masurabilitate a expunerii, control al targetarii, afinitatea mare pentru targeturi tinere si moderne, costuri de productie si de media extrem de mici in comparatie cu cele clasice, posibilitatea de a testa reactiile vizitatorilor la diverse mesaje sau executii, la diverse ore ale zilei, in diferite puncte de contact.